24 Nisan 2009 Cuma

şövalye

Kapkaranlık etraf,
sokak lambası öylesine sönük ve tiz ki
etrafında uçuşan sinekler birbirine giriyor adeta

Çok soğuk hava,
yağmur öylesine şiddetli ve hızlı ki
başımı delecek sanıyorum her bir damla

ve bir araba,

gürültüsü ile bozuyor sokağın şiddetli huzurunu

ve saçıyor üstüme, su, çamur, sinek
ne varsa etrafta geçerken yanımdan

çok soğuk hava,
dudaklarım çatlıyor damlaların yardımına rağmen
ve daha da üşüyorum ıssızlığımda
arabanın katmerli dalaşıyla
bir başıma

sıcak bir ışık süzülüyor
yanından geçtiğim küçük pencereden,

çok sıcak

öyle ki
kaçasım geliyor bu kadar samimiyetten
mutluluktan
ışıktan

ürküyorum
kendi gölgemin ıssızlığından

ve atıyorum kendimi bir sonraki arabanın altına,
kurtulmanın sevinci ile bu kara şovalyeden

gülüyorum ışığına farların
aldatmacasına ve sahteliğine
kuşandığı kandırmaca sarının
boy ölçüşmesine pencere ile

gülüyor ve
ölüyorum







24.o4.09
23:45

Hiç yorum yok: