5 Mart 2010 Cuma

"o"

Gördüm-insandı.
Merhaba dediğimde-erkek olduğunu anladı,
Sohbet ettik-dosttu.
İçimi döktüğümde-baba olduğunu hatırladı,

İçini döktü-insandı.
Sırtını sıvazladığımda-dost bulduğunu anladı,
Öptüm-erkekti.
Elimi tuttuğunda-gene erkek olduğunu hatırladı.

Yürüdük-erkekti.
Bir tenha bulduğunda-insan olduğunu unuttu,
İçimi döktüm-erkekti.
Sırtımı sıvazladığında-baba olduğunu unuttu.

Konuştum-erkekti,
Ağladım-erkekti,
Güldüm-erkekti.

Yürüdüm gittim- o hep erkekti,

Bir daha ne dost-ne de baba olduğunu hatırladı..

Öldüm.
-insandım.

Ama o sadece ve hep erkekti.

8 yorum:

Baris ATILGAN dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Baris ATILGAN dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
saba dedi ki...

:)

Ömür dedi ki...

Barış ver adresini geliyorum asşlkkdjnasld

saba dedi ki...

dsafjabglfjbhşsdkjl :D oh may law!

Baris ATILGAN dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Ömür dedi ki...

seni bulacam oğlum!

saba dedi ki...

asdfhsdagfkjsbvşaljksngoşuarnl :D :D :D