7 Eylül 2010 Salı

delik


ellerinde poşetler var,

etler, sebzeler, tatlılar,
gömlekler, etekler

evler, insan dolu, pencereden taşan yığın,
çığlık, kahkaha..
ilgilenir gibi yapmak alışkanlık oldu, kurtulamıyorum kendimden.
bu kızdan sıkıldım. boşluk boşluk.
Sesler var çatal bıçak, poşet sesi,
konuşmalar, konuşmalar, fısıltılar,
kahkaha, en kötüsü bu, kahkaha..
arabalar geçiyor, kornalar, lokanta önündeki çığırtkanlar,
oğlanlar, kızlar.

bebekler, ah bebekler çocuklar. ne kadar da çoklar. sesler birbirine karışıyor,
anne sesi, baba sesi, kardeş sesi, abla sesi, amca sesi,
sevgililer.
meslekler var, uğraşlar. sıkıldım.
boşluk var. uyuşmuşluk hissi. boşluk.
rüzgara bile tahammülü olmayan boşluk. gürültüde yalnızlık, boşluk.
boşluk. sanki koca bir delik halinde yürüyorum insanların arasında. gürültüler içimden geçiyor,
kadınlar çocuklar, oğlanlar kızlar içimden geçip gidiyor. biri iz bıraksın, beni çekip kalabalığa atsın istiyorum.
ama sadece boşluk var.
koca bir delik. yürüyemiyorum.

nefes alıyor ama alamıyorum.

biliyor ama bilemiyorum, görüyor ama görmüyorum.

boşluk.
delik.
delilik.
_____

sıfıryedi.eylül.ikibinon
onyedi.elliyedi

2 yorum:

Sarhoş Garip dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
saba dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.