4 Haziran 2011 Cumartesi

...


AZ ŞİMDİ

Yürüyorum.

Sanki deniz buz kesmiş, üzerinde ben

Adımlarım ağır ağır dibe doğru

Ama deniz buz kesmiş, beni kabul etmiyor

İstemiyor.

Sokaktayım.

Sokaklar beni itiyor, birinden öbürüne

Sürükleniyorum, boşluk

Ve insanlar, tek tek

Kadın erkek

İçimden geçiyorlar, beni görmüyorlar

Ben'i gömüyorlar!

Öylece içimden geçiyorlar, bana dokunmadan

Değmeden.

Yalnız mıyım?

Hayır-hayır

Yalnız bile değilim kendimle

Bu sürüklediğim şey

Şey..

Bu şey!

Nefeslerim sık..

Hava değil bu soluduğum,

Hava bana uzak, yabancı.

Ellerimi kaldırıyorum yüzüme,

Yüzüm yok, ellerim yok

Göremiyorum

-sadece boşluk.

Boşluk neydi, nasıldı?

Ama ölmedim ve yaşamıyorum da

Ölmek için dua etmiyorum,

Dualar, tanrılar, ben.

tanrımı unuttum

Adı neydi, benim miydi

Ben neydim

Nerdeydim

Nerdeyim

.

04.06.2011

Hiç yorum yok: