11 Nisan 2012 Çarşamba

söylemem boştur

küçükken babamın göğsünü yumruklardım, öksürüp ağzından çikolata çıkartırdı.
avucunda saklardı tabii bilirdim de, oyun işte.
ben hala oynuyorum.


yumrukluyorum da
çikolatayı göremedik henüz..

**

bir küçücük aslancık varmış
bir küçücük aslancık varmış
çöllerde ko-ko-koşar oynarmış
çöllerde ko-ko-koşar oynarmış

babası onu çok severmiş
babası onu çok severmiş
sen benim ca-ca-canımsın dermiş
sen benim ca-ca-canımsın dermiş

aslan baba harbe gidince
aslan baba harbe gidince
küçüğün ra-ra-rahatı bitmiş
küçüğün ra-ra-rahatı bitmiş

aslan baba harpte vurulmuş
aslan baba harpte vurulmuş
küçüğü çö-çö-çölden kovulmuş
küçüğü çö-çö-çölden kovulmuş

bu öykünün sonu pek hoştur
bu öykünün sonu pek hoştur
söylemem söy-söy-söylemem boştur
söylemem söy-söy-söylemem boştur


**
çocukken bozulan ruh sağlığımı bu şarkıya borçluyum
söylemem söy-söy-söylemem boştur=)

Hiç yorum yok: