6 Ocak 2013 Pazar

İçimizdeki Şeytan

Bugün Sabahattin Ali'nin bir başka kitabına başladım. Daha iki sayfa olmadan kalem arandım, çizmek için. Acaba üst üste okumasam mı, ne etsem.. Kafam bu hususta biraz bulanık, gene de akışa bırakıp sayfalarda gitmeye devam ediyorum..
Hâlbuki kitapların arasında süre olmalı, birini iyice sindirmek için en az 3-4 gün geçirmek, üzerine düşünmek lâzım gelir.. Ben öyle alıştım. Alışkanlıklarımın değişip durmasına da alıştım ya, neyse.. Var bi bit yeniği..

***

"Sen dünyada ne kadar antikalık yapmak istersen, hayat da önüne o kadar gündelik hadiseler çıkarıyor. Korkuyorum ki bu, ömrünün sonuna kadar böyle devam edecek ve sen dünyanın parmağını ağzında bırakacak bir iş beceremeden rahmet-i Rahman'a kavuşacaksın" 

diyor Nihat, Ömer'e. 

İçimizdeki Şeytan / Sabahattin Ali

2 yorum:

Adsız dedi ki...

tea, coockies and this. i mean THIS.
by the way wanna say something abt THIS: http://www.youtube.com/watch?v=WOxE7IRizjI

sing
same guy

Adsız dedi ki...

song from same guy
http://www.youtube.com/watch?v=9ckv6-yhnIY