24 Eylül 2013 Salı

la

Çekemeyenlerden birisi; Mevlâna'ya ;

" Sen ne biçim müslümansın! Dinin de bi izzeti şerefi var...!!
Müslümana gel yahudi'ye gel mecusi'ye gel..
Tövbeni bozsan da yine gel.. Olur mu öyle şey..!!" mealinde uzunca bir mektup yazmış..
Mevlana mektubu sabırla okumuş ve arkasına şu cümleyi yazarak sahibine geri göndermiş: "Sen de gel.."

şuraya başlık giricem diye bloga yazmadığım günlerim oldu benim ulan

“Sen bana gereklisin” diyordu Sartre, “diğerleri yalnızca bir tesadüf.”

23 Eylül 2013 Pazartesi

oşo demiş

Resim yap, bahçe işleri yap, çiçek yetiştir, şiir yaz, müzik yapmayı öğren, dans et. Yıkıcı enerjini yaratıcı enerji haline getirecek her şeyi öğren. 
O zaman varoluşa karşı öfke duymayacaksın, şükran duyacaksın.

13 Eylül 2013 Cuma

dedi sair

Guzelligin yeralti nehirlerine benzer.. Dedi sair ve durdum. Durdum oylece.. Etraflica dusundum, basimi ellerimin arasina aldim, yok bi turlu guzel birseyine rastlayamadim. Eyvah! Simdi sen guzel degilsen, ben nasil siir okuyacagim! Ne yaptin yahu, eyvah!

Müdavim

bugün günlerden ne

ellerimin terlemesi gün geçtikçe beni daha da bunaltıyor. bir türlü istediğim gibi sigara saramıyorum. Kış gelmeli. bak otomatik olarak k harfini büyük basmışım, kışa hürmet var desene. deme deme, sen bi şey deme ben anlarım. görmeden de gözlerinden anlarım. bir ben anlarım ya, kaderin de cilvesi bu işte.

işte demişken, işte işler iyi değil. kimin işte işleri iyi olur ki. ama çok da kötü olmaz değil mi yani. bazı dönüm noktaları vardır, onlardan biri bu da. lakin anlayamadığım şu

insanların hayatlarında belirli dönemlerde dönüm noktaları olur, biz sanki sonsuz sezonluk dram-gerilim ve de akıl almaz bir kurgu dizisinin baş rolündeyiz. şu bahsettiğim dönüm noktaları bize çerez gibi her öğün sunuluyor. gözünü sevdiğim felek. seni sevene bunu ediyorsan diğerlerine kim bilir neler ediyorsundur aman aman sustum. payıma düşen düğün pastasından bir çatal alıp oturacağım. malum pek yağlı oluyor bunlar, nerde olursa olsun, adı düğün pastası olduğu için kaderi yağlı ve çekilmez olmak.

kış gelmeli diyordum demin, gelmeli ki denizler kararmalı! kat kat giyinmeliyiz, saklanmalıyız artık. açıkta gezmekten sıkılır biz gibiler, bi şal olsun, şapka belki.. ve bardaktan boşalsın yağmur, kaçalım biz sokaklarda, saklanalım şemsiye ardına ya da bir apartman girişine.. sonra şiirler, şiirler ve şiirler..

ah bu feleğin çeşit çeşit işkence aleti var, büyük koleksiyoncu vesselam.. İçeri'nin müdavimi de olsan, şaşırtıyor seni, süprizi bol.